piątek, 30 października 2015

Tortilla z kurczakiem, warzywami i sosem

Dzisiaj prezentuję Wam przepis na szybką i łatwą do przygotowania przekąskę dla całej rodziny. Każdemu będzie smakować. Polecam!!!


SKŁADNIKI:
2 placki tortilli,
1 pojedynczy filet z piersi kurczaka,
1 pomidor,
1 cebula czerwona,
2 ogórki kiszone,
1 garść mieszanki sałat,
1 łyżka sosu Kieleckiego czosnkowego SPOŁEM,
1 łyżka sosu Kieleckiego curry SPOŁEM,
1 łyżeczka papryki słodkiej mielonej,
oliwa,
sól,
pieprz.

PRZYGOTOWANIE:
1. Filet z piersi kurczaka kroję w kostkę. Kawałki kurczaka smażę około 10 minut na oliwie. Oprószam solą, pieprzem i mieloną papryką. 
2. Cebulę i ogórki kroję w plasterki. Pomidora kroję w półplasterki. Przygotowane warzywa łączę  z mieszanką sałat. Oprószam solą i pieprzem.
3. Placki tortilli podgrzewam na suchej patelni. Na każdy placek kładę porcję warzyw oraz porcję kurczaka. Całość polewam sosem czosnkowym i sosem curry. Placki tortilli składam na jednym z końców i spinam wykałaczkami. 


Do przygotowania tortilli wykorzystałam sos Kielecki czosnkowy i sos Kielecki curry, które otrzymałam do testowania od firmy WSP SPOŁEM. Sosy mają idealną kremową konsystencję oraz wspaniały smak. Doskonale współgrały z mięsem i warzywami.  Produkty warte polecenia i zakupu.

Serdecznie zachęcam do zakupu produktów firmy WSP SPOŁEM.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz