czwartek, 17 września 2015

Sałatka z figami, wędzonym kurczakiem i winogronami

Uwielbiam połączenie owoców i mięsa. Tym razem przygotowałam pyszną sałatkę z owocami i wędzonym kurczakiem. Sałatka wyszła bardzo smaczna. Warto ją przygotować.


SKŁADNIKI:
2 figi
1 pojedynczy wędzony filet z piersi kurczaka
1 kiść winogrona zielonego,
1 kiść winogrona ciemnego,
3 łyżki Ślężańskiego Oleju Rzepakowego extra Ol'Vita,
2 łyżeczki soku z limonki,
1/2 łyżeczki cukru,
sól,
pieprz.

PRZYGOTOWANIE:
1. Figi obieram i kroję w ósemki. Winogrona obieram z kiści i przekrawam na pół. Filet wędzony z kurczaka kroję w plasterki. 
2. Wszystkie przygotowane składniki delikatnie ze sobą mieszam. 
3. Olej mieszam z sokiem z limonki, cukrem, solą oraz pieprzem. Przygotowanym dressingiem polewam sałatkę. Delikatnie mieszam i wykładam na talerz.


 Do przygotowania sałatki wykorzystałam Ślężański Olej Rzepakowy extra, który otrzymałam do testowania od firmy Ol'Vita. Olej ten jest tłoczony na zimno, powstaje ze specjalnie wyselekcjonowanych nasion rzepaku. Ma żółto- złocistą barwę oraz przeźroczystą, szklaną butelkę. Olej ma wiele właściwości zdrowotnych. Między innymi pomaga obniżyć poziom złego cholesterolu, zapobiega rozwojowi miażdżycy, udarom mózgu czy zawałom serca. Olej ma szerokie zastosowanie w kuchni. Można go wykorzystać do potraw przygotowywanych na zimno. To doskonały dodatek do wszelkiego rodzaju sałatek i surówek. Olej nadał mojej sałatce wspaniałego aromatu. Jestem zachwycona jego smakiem, zdecydowanie zagości na dłużej w mojej kuchni.

Serdecznie zachęcam do zakupu produktów firmy Ol'Vita, niezbędnych w każdej kuchni. 

2 komentarze:

  1. A u nas cuś niedostatek fig w tym roku...
    A szkoda, bo taka sałatka na pewno zniknęłaby szybko!
    :)

    OdpowiedzUsuń