niedziela, 27 września 2015

Tradycyjna sałatka jarzynowa

Dzisiaj prezentuję Wam przepis na najzwyklejszą sałatkę jarzynową z majonezem. Bardzo lubię ją przygotowywać w tej postaci, bez zbędnych składników. Najczęściej podaję ją z wędliną i świeżym pieczywem.


SKŁADNIKI:
4 marchewki
1 pietruszka
1/2 selera
1 puszka groszku konserwowego
4 jajka
5 łyżek Majonezu Kieleckiego WSP Społem
sól
pieprz

PRZYGOTOWANIE:
1. Marchewkę, pietruszkę i seler gotuję do miękkości. Obieram i kroję w drobną kostkę. Groszek konserwowy odsączam na zalewy. Jajka gotuję na twardo, obieram i kroję w kostkę.
2. Wszystkie przygotowane składniki sałatki przekładam do salaterki. Dodaję majonez oraz przyprawy. Dokładnie mieszam. Podaję z pieczywem i wędliną. 


Do przygotowania sałatki użyłam Majonezu Kieleckiego, który otrzymałam do testowania od firmy WSP SPOŁEM. Majonez ma idealną kremową konsystencję i nie zawiera żadnych substancji konserwujących. To doskonały dodatek do wielu potraw, szczególnie przygotowanych na zimno, między innymi sałatek, przystawek czy kanapek. Majonez ma funkcjonale opakowanie. Produkt wart polecenia i zakupu.

Serdecznie zachęcam do zakupu produktów firmy WSP SPOŁEM.


1 komentarz: