środa, 19 sierpnia 2015

Paluchy z ziarenkami

Bardzo lubię przygotowywać wypieki na słono. Tym razem zrobiłam pyszne paluszki z ziarenkami. Są o wiele bardziej smaczniejsze od paluszków kupowanych w sklepie. Paluchy posypałam mieszanką ziaren MAKAR.


SKŁADNIKI:
2 szklanki mąki
15 dag masła
1/2 szklanki śmietany 18%
2 żółtka
szczypta soli
jajko do posmarowania
4 łyżki mieszanki ziaren MAKAR,

PRZYGOTOWANIE:
1. Mąkę przesiewam na stolnicę. Łączę z masłem. Dodaję żółtka, śmietanę oraz sól. Zagniatam ciasto. 
2. Przygotowane ciasto zawijam w folię spożywczą i wkładam na noc do lodówki. 
3. Przygotowane ciasto dzielę na mniejsze porcje i formuję z nich cienkie wałeczki. 
4. Paluszki układam na blaszce wyłożonej papierem do pieczenia. Smaruję rozkłóconym jajkiem i posypuję ziarenkami. Piekę około 20 minut w temperaturze 200 stopni.


Do przygotowania paluszków wykorzystałam mieszankę ziaren, którą otrzymałam do testowania od firmy MAKARW skład mieszanki wchodzą ziarna: słonecznika łuskanego, sezamu, siemienia lnianego oraz pestki dyni. Ziarenka to doskonały dodatek do wielu potraw. Mogą być wykorzystywane między innymi do wypieku pieczywa, wypieków na słono, jak również do dań głównych, zup i deserów. Ziarenka idealnie współgrały z chrupiącymi paluchami. Warto je wykorzystać w kuchni, ponieważ wspaniale smakują.

Zachęcam wszystkich do zakupu produktów firmy "MAKAR". Firma oferuje cały wachlarz wspaniałych produktów w przystępnej cenie. 



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz