niedziela, 12 lipca 2015

Sałatka z buraczkami, groszkiem i ogórkami konserwowymi

Uwielbiam przygotowywać sałatki. Tym razem sięgnęłam po buraczki ćwikłowe. To bardzo zdrowe i niedoceniane warzywo. Połączenie z ogórkiem konserwowym, groszkiem i majonezem dało wspaniały efekt końcowy.


SKŁADNIKI:

3 średniej wielkości buraczki ćwikłowe,
1 puszka groszku konserwowego,
5 ogórków konserwowych,
1 cebula,
3 łyżki Majonezu Kieleckiego SPOŁEM
sól,
pieprz.

PRZYGOTOWANIE:

1. Buraczki gotuję do miękkości. Wyjmuję, studzę, obieram i kroję w kostkę. Groszek odsączam z zalewy. Ogórki kroję w kostkę. Cebulę obieram i także kroję w kostkę. 
2. Wszystkie przygotowane składniki przekładam do salaterki. Dodaję majonez oraz przyprawy. Dokładnie mieszam. Sałatkę podaję z pieczywem i wędliną.



Do przygotowania sałatki użyłam Majonez Kielecki, który otrzymałam do testowania od firmy WSP SPOŁEM. Majonez ma idealną kremową konsystencję i nie zawiera żadnych substancji konserwujących. To doskonały dodatek do wielu potraw, szczególnie przygotowanych na zimno, między innymi sałatek, przystawek czy kanapek. Majonez ma funkcjonale opakowanie. Produkt wart polecenia i zakupu.


Serdecznie zachęcam do zakupu produktów firmy WSP SPOŁEM.



                                                      

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz