niedziela, 21 czerwca 2015

Sałatka z makrelą i ogórkami konserwowymi

Zapraszam na pyszną sałatkę warzywno- rybną. Do przygotowania sałatki użyłam Majonezu Kieleckiego, który otrzymałam do testowania od firmy WSP SPOŁEM.


SKŁADNIKI:
1 makrela wędzona,
4 ogórki konserwowe,
1/2 puszki kukurydzy,
1/2 słoika selera wiórki,
1 czerwona cebula,
3 jajka,
3,5 łyżki Majonezu Kieleckiego WSP Społem,
sól,
pieprz.

PRZYGOTOWANIE:
1. Z makreli usuwam skórę oraz ości. Rybę rozdrabniam na mniejsze kawałki. Ogórki konserwowe kroję w małą kostkę. Seler i kukurydzę odsączam z zalewy. Cebulę obieram i kroję w kostkę. Jajka gotuję na twardo, obieram i kroję w kostkę.
2. Wszystkie przygotowane składniki przekładam do salaterki. Dodaję majonez oraz przyprawy. Dokładnie mieszam. Sałatkę wykładam na talerz. Podaję z pieczywem.  


Do przygotowania sałatki wykorzystałam Majonez Kielecki, który otrzymałam do testowania od firmy WSP SPOŁEM. Majonez ma idealną kremową konsystencję i nie zawiera żadnych substancji konserwujących. To doskonały dodatek do wielu potraw, szczególnie przygotowanych na zimno, między innymi sałatek, przystawek czy kanapek. Majonez ma funkcjonale opakowanie. Produkt wart polecenia i zakupu.

Serdecznie zachęcam do zakupu produktów firmy WSP SPOŁEM.


                                                            

3 komentarze: